آموزش دریافت وقت سفارت مجارستان

آموزش دریافت وقت سفارت مجارستان

دریافت وقت سفارت مجارستان از طریق دفتر کارگزاری VFS گلوبال نمایندگی رسمی سفارت مجارستان در تهران انجام می‌شود. متقاضیان دریافت ویزای این کشور باید برای دریافت ویزای مجارستان ابتدا به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت VFS گلوبال یک وقت سفارت بگیرند تا بتوانند در تاریخ و ساعت مشخص شده به دفتر کارگزاری مراجعه کنند و مدارک لازم برای اخذ ویزای مجارستان را به صورت حضوری تحویل دهند. در این مقاله قصد داریم با آموزش دریافت وقت سفارت مجارستان از طریق وب سایت وی اف اس گلوبال متقاضیان سفر به کشور مجارستان را راهنمایی کنیم تا برای اخذ ویزای مجارستان اقدام کنند.
در حال حاضر موسسه‌های گردشگری معتبر، مانند آژانس گردشگری یوروپ تورز به هموطنان عزیز کمک می‌کنند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی وقت سفارت مجارستان بگیرند. اگر اطلاعات کافی درباره تعیین وقت سفارت مجارستان ندارید، می‌توانید از کارشناسان مهاجرتی این مجموعه کمک بگیرید تا برای شما وقت سفارت مجارستان بگیرند. این مجموعه با برگزاری تورهای اروپایی تمام امور مربوط به تعیین وقت سفارت، اخذ ویزا، رزرو هتل و سایر مراحل سفر به کشورهای اروپایی را برای هموطنان عزیز انجام می‌دهند.

مراحل رزرو وقت سفارت مجارستان
برای دریافت وقت سفارت مجارستان اگر به صورت شخصی اقدام می‌کنید باید به وبسایت رسمی VFS گلوبال مراجعه کنید و پس از انتخاب نوع ویزا وارد قسمت ثبت درخواست و تعیین وقت سفارت مجارستان شوید. متقاضیان باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهند.

•    ابتدا مشخصات مانند نام و نام خانوادگی و اطلاعات شخصی با توجه به پاسپورت را وارد کنید. متقاضی باید تمام مشخصات پاسپورت مانند شماره پاسپورت، تاریخ تولد، تاریخ سفر و ... را نیز وارد کند و یکی از انواع ویزا را انتخاب کند.

•    در مرحله دوم باید یک عکس به فرم درخواست ویزای مجارستان الصاق شود. فرم درخواست ویزای مجارستان باید دانلود و تکمیل شود. عکس مربوطه نیز باید به این فرم پیوست شود. البته تکمیل فرم به صورت جداگانه نیز برای متقاضیان الزامی است؛ یعنی باید این فرم را پرینت بگیرند و به صورت دستی تکمیل کنند.


•    در مرحله بعدی متقاضیان باید تمام مدارکی که در چک لیست مشخص شده را با فرمت تعیین شده بارگذاری نمایند. توجه داشته باشید که مدارک باید به صورت تمام و کمال آماده باشند. در غیر این صورت می‌تواند منجر به ریجکتی ویزای مجارستان شود.

•    متقاضیان باید برای تایید کردن وقت سفارت مجارستان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان را پرداخت کنند. این مبلغ در زمان قرار ملاقات به شما بازگردانده می‌شود؛ اما در صورتی که متقاضیان وقت سفارت و یا نوع ویزا را اشتباه انتخاب کرده باشند، این مبلغ قابل پرداخت نیست.

•    پس از تکمیل فرم درخواست و ارسال آن یک هفته طول می‌کشد تا وقت سفارت مجارستان برای متقاضیان تعیین شود. البته برای دریافت وقت سفارت معمولی شما یک هفته منتظر می‌مانید؛ اما اگر افرادی باشند که به دلایل پزشکی برای گرفتن ویزای مجارستان عجله داشته باشند، می‌توانند با ارائه مدارک پزشکی طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت وقت سفارت مجارستان بگیرند.

•    متقاضیان ویزای مجارستان در ساعت مشخص شده باید به دفتر کارگزاری مراجعه نمایند و مدارک لازم برای ویزای مجارستان را ارائه کنند. دفتر VFS گلوبال در شهر تهران، میدان هروی، خیابان گلستان قرار دارد. متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه تا پنجشنبه 8 صبح تا 17 عصر به این دفتر مراجعه کنند. البته لازم به ذکر است که اگر متقاضیان از قبل وقت سفارت نگرفته باشند نمی‌توانند وارد دفتر کارگزاری شوند.


•    در روز مراجعه به دفتر کارگزاری متقاضیان باید تمام مدارک لازم که به انگلیسی ترجمه شده‌اند را به افسر سفارت تحویل دهند. توجه داشته باشید که مدارک باید از طریق دارالترجمه‌های رسمی ترجمه شوند و دارای تاییدیه از وزارت امور خارجه و دادگستری باشند. در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نمی‌گیرند.

•    در روز مراجعه به دفتر کارگزاری نیازی به انجام مصاحبه نیست و متقاضیان تنها برای انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک به این مرکز مراجعه می‌کنند. در صورتی که درباره مدارک لازم برای ویزای مجارستان و مراحل تعیین وقت سفارت مجارستان اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید تمام این کارها را به کارشناسان مهاجرتی مجموعه گردشگری یوروپ تورز بسپارید. کارشناسان این مجموعه با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه اخذ ویزای کشورهای اروپایی و برگزاری تورهای اروپایی در خدمت هموطنان عزیز بوده‌اند.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!