آموزش دریافت وقت سفارت ایتالیا

آموزش دریافت وقت سفارت ایتالیا

برای سفر در کشوری در قدم اول شما باید وقت سفارت را بگیرید که بعد از آن بتوانید ویزای خود را هماهنگ کنید. برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا یا نیازمند دانستن نکات مختلفی هستید که در یوروپ تورز آنها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید. 


انواع وقت سفارت ایتالیا
توجه داشته باشید که برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا باید نوع ویزای خود را از قبل تعیین کنید و بدانید که برای چه امری می‌خواهید به ایتالیا سفر کنید این وقت‌ها به وقت‌های مختلفی مانند وقت توریستی سفارت ایتالیا، وقت تجاری برای سفارت ایتالیا و وقت تحصیلی برای سفارت ایتالیا تقسیم می‌شوند و هرکدام مصاحبه جداگانه دارند و نیازمند ارائه مدارک مربوط به خود نیز می‌باشند.


دریافت وقت از طریق کنسولگری
شما به راحتی می‌توانید وقت خود را با شیوه‌های مدرن دریافت کنید به این صورت که در ساعتی مشخص که مربوط به دریافت وقت سفارت ایتالیا می‌باشد وارد پرتال شده و با اجازه‌ای که کنسولگری به شما ما داده است می‌توانید وقت سفارت ایتالیا را تنظیم کنید. اما نکته‌ای که هنوز او را غیرقابل حل کرده است ۳۰ ثانیه بودن این زمان است و اگر در این ۳۰ ثانیه نتوانستید وقت خود را تنظیم کنید باید روزهای دیگری برای تنظیم وقت مراجعه کنید. گرفتن وقت از طریق کارگزاری بسیار بهتر می‌باشد زیرا در سایت کارگزاری می‌توانید حساب کاربری مربوط به خودتان را ایجاد کنید و فرم‌های مختلف مربوط به درخواست ویزا را به صورت آنلاین و یا دستی پر کنید. و بعد از مشخص شدن وقت و تایید مدارک‌تان برای شناسایی چهره و انگشت نگاری‌ها مستقیماً به کارگزاری مراجعه می‌کنید.


بهترین مسیر برای دریافت وقت سفارت ایتالیا
بدیهی است که داشتن فردی که در این زمینه متخصص باشد و تجربه بالایی داشته باشد می‌تواند بسیار در این زمینه به شما کمک کند شما می‌توانید مستقیماً با کارشناسان یوروپ تورز در ارتباط باشید تا شما را به راحتی برای سفر ایتالیا حاضر کنند. البته لازم به ذکر است که هزینه وقت سفارت ایتالیا با توجه به تعداد افرادی که قصد سفر دارند متغیر است و بعد از ثبت نهایی افراد مسافر تعیین می‌شود. 


مدارک مورد نیاز
برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا شما نیازمند داشتن مدارک مختلفی می‌باشید که این مدارک به شرح زیر می‌باشد: 
•    فرم مربوط به درخواست ویزا
•    پرینت برگه مربوط به وقت سفارت
•    پاسپورت فرد متقاضی که باید شش ماه اعتبار داشته باشد و دو صفحه خالی نیز داشته باشد. 
•    دو قطعه عکس ۳ در ۴ توجه داشته باشید که عکس‌ها باید بدون روتوش باشند و پس زمینه سفید داشته باشند. 
•    بلیط هواپیما رفت و برگشت و همینطور واچر هتل
•    ترجمه کلیه مدارک ارائه شده و مدارک شخصی
•    ارائه بیمه مسافرتی
•    پرداخت هزینه‌های مربوط به سفارت


چگونه وقت مربوط به سفارت را بگیریم
در قدم اول شما باید بدانید که وقت سفارت از طریق کارگزاری CKGS تعیین خواهد شد و شما در ابتدا باید وارد سایت این کارگزاری شوید در قسمت منو روی تعیین وقت ملاقات کلیک کنید. بعد از آن باید مشخص کنید که تنها سفر می‌کنید و یا خانواده را همراه خود به سفر می‌برید. اطلاعات مختلفی مانند هدف از سفر به ایتالیا را نیز باید ذکر کنید. البته بدیهی است که اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، وضعیت تعهد، کشور محل زندگی، ملیت و اقامت و... باید ذکر شوند. بعد از تمام این مشخصات باید حتماً به کارگزاری اطلاع دهید که چند بار قصد ورود به ایتالیا را دارید و در چه مدت زمانی می‌خواهید در ایتالیا اقامت داشته باشید. لازم به ذکر است که هر شماره موبایل یا آدرس ایمیل فقط در هر ۶۰ روز به شما اجازه وقت سفارت ایتالیا می‌دهند بنابراین اگر اطلاعات خود را اشتباه وارد کنید دیگر مجاز به ورود به کارگزاری‌های مربوط به ارائه ویزای ایتالیا نمی‌باشید.


در پایان
کشور ایتالیا به دلیل جاذبه‌های مختلفی که دارد هر سال انتخاب افراد زیادی اعم از جوانان و بزرگسالان می‌باشد زیرا این کشور علاوه بر جاذبه‌های توریستی خود مقصد مناسبی برای مهاجران نیز به حساب می‌آید. یوروپ تورز به شما کمک می‌کند تا اطلاعات کافی در مورد این کشور و همینطور دریافت ویزا و اقامت را بتوانید به راحتی کسب کنید. در پایان یوروپ تورز سفر خوبی را برای شما آرزو می‌کند. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!