آموزش دریافت وقت سفارت لهستان

آموزش دریافت وقت سفارت لهستان

دریافت وقت سفارت لهستان از طریق وب‌سایت رسمی سفارت این کشور به آدرس Poland.Mfa.gov.ir انجام می‌شود. برای رزرو وقت سفارت لهستان متقاضیان باید ابتدا به‌صورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنند تا بتوانند وقت سفارت این کشور را دریافت کنند و برای ادامه مراحل اخذ ویزای لهستان اقدام نمایند. در این مقاله با آموزش دریافت وقت سفارت لهستان در خدمت شما هستیم.

مراحل دریافت وقت سفارت لهستان 
•    اولین مرحله از مراحل رزرو وقت سفارت لهستان و دریافت ویزای این کشور وارد شدن به وب‌سایت رسمی سفارت لهستان می‌باشد. متقاضیان باید نوع ویزای لهستان را انتخاب کنند و با توجه به هدف سفر خود یکی از انواع ویزای لهستان مانند ویزای توریستی لهستان، ویزای کاری لهستان، ویزای تحصیلی لهستان و ... را انتخاب نمایند.

•    در مرحله دوم پس از انتخاب ویزا متقاضیان باید بر اساس تقویم سفارت، یک روز را برای مراجعه حضوری به سفارت لهستان انتخاب کنند.

•    پس از تعیین تاریخ و ساعت مراجعه حضوری به سفارت لهستان متقاضی باید اطلاعات شخصی خود را در فرم اطلاعات وارد کند. تمامی اطلاعات باید به‌صورت دقیق و به زبان لاتین در فرم درخواست ویزای لهستان وارد شوند. توجه داشته باشید که وارد کردن اطلاعات ناقص و اشتباه باعث می‌شود که وقت سفارت لهستان برای شما تعیین نشود؛ بنابراین با دقت کامل فرم درخواست ویزای لهستان را تکمیل کنید. این فرم باید به صورت دستی نیز تکمیل شود؛ بنابراین باید فرم را پرینت بگیرید و اطلاعات شخصی خودتان را به صورت دقیق وارد کنید. فرم تکمیل شده باید امضا شود و در هنگام مراجعه به سفارت لهستان به همراه سایر مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای لهستان به افسر سفارت تحویل داده شود.

•    متقاضیان باید در تاریخ و ساعت مشخص شده به سفارت این کشور مراجعه نمایند و کارهای مربوط به ثبت اثر انگشت و اطلاعات بیومتریک را انجام دهند. لازم به ذکر است که وقت سفارت لهستان مصاحبه دارد و افرادی که به صورت حضوری به این سفارت مراجعه می‌کنند، باید با افسر سفارت ملاقات داشته باشند و به سوالات مطرح شده توسط افسر سفارت پاسخ دهند.
از نکاتی که باید هنگام مصاحبه سفارت لهستان به آن توجه داشته باشید، این است که سر و وضع مناسبی داشته باشید، به هیچ وجه دیر نکنید و قبل از ساعت مشخص شده در سفارت حاضر باشید. مدارک خودتان را به صورت کامل آماده کنید، با لحنی آرام و مودبانه با افسر سفارت صحبت کنید. از ارائه توضیحات اضافه خودداری کنید و اطلاعات دقیق را در اختیار افسر سفارت قرار دهید. چنانچه بین صحبت‌های شما و مدارکی که ارائه می‌کنید هرگونه تناقضی وجود داشته باشد موجب ریجکتی ویزای لهستان می‌شود.
بنابراین به این نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید.
مدارک لازم برای دریافت ویزای لهستان شامل گذرنامه فعلی متقاضی، به همراه گذرنامه‌های قبلی می‌شود.
پرینت برگه وقت سفارت لهستان به صورت کامل شده و امضا شده، مدارک شناسایی به همراه اصل و ترجمه و سایر مدارک مانند تمکن مالی؛ گردش حساب سه ماه آخر متقاضی، اسناد ملکی، همگی باید دارای ترجمه رسمی باشند. همه مدارک ویزای لهستان باید توسط دارالترجمه‌های معتبر به زبان انگلیسی ترجمه شوند و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه را داشته باشند.
برای جلب نظر افسر سفارت لهستان می‌توانید مدارک مربوط به رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل و دعوت نامه لهستان را ارائه کنید.
دارا بودن بیمه نامه مسافرتی با حداقل پوشش ۳۰ هزار یورو نیز مورد نیاز است.
سایر مشخصات و عکس متقاضی نیز باید به همراه مدارک به افسر سفارت تحویل داده شود.
هزینه وقت سفارت لهستان نیز در روز مراجعه حضوری باید به صورت نقدی و به یورو پرداخت شود.
به دلیل اینکه تقاضای زیادی برای درخواست ویزای لهستان وجود ندارد در مدت زمان کوتاهی امکان دریافت وقت سفارت فراهم شده است؛ یعنی متقاضیانی که به صورت آنلاین فرم درخواست ویزای لهستان را تکمیل می‌کنند، می‌توانند پس از ۲۴ ساعت وقت سفارت بگیرند و در نهایت کمتر از یکماه ویزای لهستان را دریافت نمایند. چنانچه قصد دریافت ویزای لهستان را دارید، اگر از طریق مجموعه‌های گردشگری معتبر مانند آژانس گردشگری یوروپ تورز اقدام کنید، می‌توانید بدون مشکل انواع ویزای لهستان را دریافت کنید و تمام مراحل اخذ ویزای لهستان و تعیین وقت سفارت لهستان را به کارشناسان مهاجرتی یوروپ تورز بسپارید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!