آموزش دریافت وقت سفارت فنلاند

آموزش دریافت وقت سفارت فنلاند

برای سفر به کشورهای خارجی باید مجوز ورود به آن کشور را دریافت کرد؛ این جواز، ویزا نام دارد. هر شخصی برای اخذ ویزای کشوری خاص مدارک لازم را آماده کند و واجد شرایط باشد. البته در این میان کشورهایی وجود دارد که متقاضیان ایرانی می‌توانند بدون دریافت ویزا به آن کشور سفر و اقامت کنند. گام اول برای ارائه درخواست ویزا، گرفتن وقت سفارت است که در این مقاله به آموزش وقت سفارت فنلاند می‌پردازیم.


وقت سفارت چیست؟ 
وقت سفارت به منظور تعیین تاریخ و زمان مراجعه حضوری به سفارت کشور مدنظر انجام می‌شود. این تعیین وقت به صورت آنلاین و یا از طریق شرکت‌های مسافرتی خدماتی امکان‌پذیر است. برای ایجاد نظم بیشتر در سفارت و رسیدگی به درخواست‌های تعداد بیشتری مراجعین تعیین وقت سفارت صورت می‌گیرد. با این روش بدون صرف زمان زیاد و به راحتی می‌توان به سفارت مراجعه کرد و مدارک ویزا را ارائه داد و مصاحبه و انگشت نگاری انجام شود. اگر شما قصد سفر به کشور فنلاند را دارید می‌توانید به صورت فوری یا عادی اقدام به دریافت وقت سفارت فنلاند نمایید. 


آموزش وقت سفارت فنلاند
متقاضیان برای تعیین وقت سفارت فنلاند باید مراحل زیر را طی کنند:
1.انتخاب کشور مورد نظر: برای انتخاب کشور مقصد می‌توان از افراد با تجربه یا مشاوران موسسات حقوقی مهاجرتی کمک گرفت. این افراد بر اساس تجربه می‌دانند که اخذ ویزا کدام کشور راحت‌تر است و کدام کشور قوانین سخت‌تری برای صدور ویزا دارد. همچنین باید کشور مورد نظر خود را براساس هدف و برنامه سفر خود انتخاب کنید.
2.دریافت وقت از سفارت کشور مربوطه به صورت آنلاین: باید شرایط و قوانین سفارت را مورد بررسی قرار دهید و آنگاه اقدام به دریافت وقت سفارت به صورت آنلاین کنید. اگر زمان اندکی تا زمان سفر به کشور مورد نظر دارید بهتر است از روش تعیین وقت فوری استفاده نمایید.
3.دریافت کانفرم زمان مراجعه به سفارت: در این مرحله باید در موعد و روز و تاریخ و ساعت مشخص شده به صورت حضوری به سفارت کشور مربوطه مراجعه کنید. در سفارت باید مدارک و درخواست خود را مبنی بر دریافت ویزا ارائه دهید؛ در صورتی نیاز فرآیند مصاحبه و انگشت نگاری برای متقاضی انجام می‌شود.


تفاوت وقت سفارت فوری و عادی
در صورتی که زمان سفر شما نزدیک است و یا باید در زمان مشخصی خود را به سمینار یا کنفرانس یا هر جلسه دیگری برسانید باید از وقت سفارت فوری استفاده کنید. در این صورت در کمترین زمان وقت سفارت فنلاند برای شما تعیین می‌شود و در کمتر از دو هفته امکان مراجعه حضوری شما به سفارت فراهم می‌گردد. هزینه دریافت وقت سفارت فنلاند نسبت به هزینه وقت سفارت عادی کمی بیشتر است.
وقت سفارت عادی نیازمند فرآیند طولانی‌تری است و برای متقاضیانی مناسب است که تا زمان سفرشان مدت زمان زیادی باقی مانده و می‌توانند در طول زمان مناسب به سفارت مراجعه کنند. همچنین در این صورت با آنکه زمان انتظار طولانی می‌شود ولی هزینه کمتری پرداخت می‌کنید. با اخذ وقت سفارت عادی زمان لازم برای آماده کردن مدارک و اسناد درخواستی و ترجمه آن‌ها برای متقاضی وجود دارد.


آدرس سفارت فنلاند در تهران و ساعات کاری بخش‌های مختلف آن
متقاضیان دریافت ویزای فنلاند بعد از تعیین وقت سفارت فنلاند باید در زمان مقرر به سفارت این کشور به آدرس تهران- خیابان شریعتی- خیابان میرزاپور (سهیل سابق؛ این خیابان بین پل زرگنده و پل صدر واقع است) خیابان حدادیان – پلاک ۲ مراجعه نمایند.
•    تلفن تماس سفارت کشور فنلاند: ۲۳۵۱۲۲۵۰-۰۲۱
•    کدپستی: ۱۹۳۹۵-۱۷۳۳
•    فکس:۲۲۲۳۶۲۳۰
•    آدرس پست الکترونیک: visa.teh@formin.fi
قسمت مربوط به امور گذرنامه برای اتباع فنلاندی: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعات ۹ تا ۱۶؛ شهروندان فنلاندی در این روزها می‌توانند شماره تلفن ۲۳۵۱۲۰۰۰ تماس بگیرند.
ساعت پاسخگویی به تلفن: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰
نکته مهم: در فصل تابستان پاسخگویی به تلفن در روزهای پنج شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح انجام می‌شود.
بخش ویزا و اجازه ی‌اقامت در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ فعالیت می‌کند.


جمع بندی
فنلاند یکی از کشورهای اروپایی است که با داشتن ویزای آن می‌توان به به سایر کشورهای عضو اتحادیه و منطقه شینگن سفر کرد.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!