آموزش دریافت وقت سفارت سوئیس

آموزش دریافت وقت سفارت سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای زیبا و سرسبز در اروپا می‌باشد که علاوه بر طبیعت فوق العاده‌اش، با استانداردهای بالای زندگی شناخته می‌شود. همه این دلایل باعث شده تا این کشور مقصدی بسیار جذاب برای سفر و اقامت به شمار رود. همانطور که می‌دانید سوئیس در منطقه اروپا واقع شده و عضو پیمان شینگن می‌باشد، بنابراین برای ورود به آن باید ویزای شینگن دریافت کنید. اولین قدم در این پروسه تعیین وقت سفارت سوئیس و ارائه مدارک خواسته شده است که اصول و قوانین خاص خودش را دارد. ما در این مطلب قصد داریم تا مراحل و نکات مهم در زمینه تعیین و اخذ وقت سفارت سوئیس را به طور کامل برای تا توضیح دهیم.


آشنایی با پروسه تعیین وقت سفارت سوئیس
اگر شما هم قصد دارید که برای موارد مختلف مانند اخذ ویزای سوئیس به سفارت این کشور مراجعه کنید، پیش از هر چیز باید برای تعیین وقت سفارت اقدام کنید. در گذشته برای انجام مصاحبه یا ارائه مدارک لازم در خصوص ویزای سوئیس باید به صورت حضوری به این سفارت مراجعه کرده و ساعت‌های طولانی را در صف منتظر می‌ماندید. اما امروزه برای راحتی بیشتر، دریافت وقت سفارت سوئیس به صورت آنلاین امکان‌پذیر شده است. بنابراین شما می‌توانید برای این امر به صورت آنلاین اقدام کرده و در تاریخ و ساعت مشخص شده به سفارت این کشور مراجعه کنید. توجه داشته باشید که از سال ۲۰۱۸ به بعد، تمامی مراحل مربوط به پروسه دریافت ویزا از جمله تعیین وقت سفارت و بررسی درخواست‌های مختلف، توسط شرکت وی اف اس گلوبال در تهران انجام شده و این شرکت به عنوان کارگزاری رسمی ویزای سوئیس و همچنین برخی دیگر از کشورهای حوزه شینگن شناخته می‌شود.


نحوه اخذ وقت سفارت سوئیس
برای دریافت وقت سفارت ابتدا باید به وبسایت رسمی وی اف اس گلوبال مراجعه کرده و تمامی اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و دقیق وارد کنید. این اطلاعات شامل موارد زیر خواهد بود:
. نام و نام خانوادگی فرد متقاضی مطابق با پاسپورت
. تاریخ تولد
. شماره پاسپورت
. تاریخ انقضای پاسپورت
. ملیت
. جنسیت
. تاریخ سفر
. شماره تماس
. نوع ویزا
. تاریخ مورد نظر برای وقت سفارت
پس از گذراندن این مرحله در صورتی که اطلاعات شما مطابق با استانداردهای سفارت باشد، ایمیلی با عنوان appointment confirmation برای شما ارسال می‌شود که در آن تاریخ و ساعت دقیق مراجعه به سفارت برای شما مشخص شده است.

هزینه اخذ وقت سفارت سوئیس
بهتر است توجه داشته باشید که برای تعیین وقت باید به سفارت هزینه پرداخت کنید. این هزینه باید به صورت نقدی و به واحد یورو پرداخت شود، زیرا در غیر اینصورت مورد قبول سفارت نخواهد بود. همچنین شما امکان استفاده از کارت‌های اعتباری یا کارت‌های بین‌المللی را نیز نخواهید داشت، بنابراین باید به میزان مورد نیاز پول نقد به همراه داشته باشید. هزینه تعیین وقت هم با توجه به سن افراد متفاوت است و افراد بزرگسال معمولا باید بین ۸۵ تا ۱۲۰ یورو و افراد بین ۶ تا ۱۲ سال، بین ۳۵ تا ۴۰ یورو بپردازند. کودکان زیر ۶ سال نیز نیازی به پرداخت هزینه برای اخذ ویزا و وقت سفارت نخواهند داشت.


مدارک لازم برای اخذ وقت سفارت سوئیس
. دو قطعه عکس تمام رخ و رنگی بیومتریک با اعتبار 6 ماه اخیر
. ارائه پاسپورت معتبر با حداقل ۳ ماه اعتبار پس از تاریخ سفر و دارای ۲ صفحه خالی
. تکمیل و ارائه فرم تقاضای ویزا
. شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی
. مدارک مالی از جمله تمکن مالی، گردش حساب و..
. ارائه مدارک شغلی یا تحصیلی
. ارائه دعوتنامه (در صورت وجود)
و..


کلام پایانی
در آخر باید بگوییم که ویزای سوئیس از دسته ویزاهایی است که اگر متقاضی تمامی مراحل آن را به درستی پشت سر بگذارد، می‌تواند آن را با موفقیت دریافت کند. وقت سفارت سوئیس نیز یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مراحل این پروسه می‌باشد که در طی آن باید به نکات مختلف مطابق آنچه برای‌تان توضیح دادیم، توجه داشته باشید. همچنین به خاطر داشته باشید که شما حداکثر تا ۹۰ روز پیش از تاریخ سفرتان می‌توانید برای دریافت وقت سفارت اقدام کنید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!