آموزش دریافت وقت سفارت اسپانیا

آموزش دریافت وقت سفارت اسپانیا

کشور اسپانیا یکی از مقاصد توریستی و بسیار جذاب است که افراد مختلف هم برای سفر و گردش و هم برای اقامت و مهاجرت آن را انتخاب می‌کنند. برای اینکه شما بتوانید ویزای این کشور را دریافت کرده و در خاک آن حضور پیدا کنید، پیش از هر چیز باید برای تعیین وقت سفارت اسپانیا اقدام کنید. بدون شک این کار اصول خاصی دارد که باید آن‌ها را رعایت کرد و مطابق خواسته‌های سفارت عمل کنید. در صورتی که در این زمینه اطلاعات زیادی ندارید اصلا جای نگرانی نیست، زیرا ما در این مطلب قصد داریم تا مراحل کلی و مهم‌ترین نکات این زمینه را به شما آموزش دهیم.

آشنایی کلی با تعیین وقت سفارت اسپانیا
در ابتدا باید بگوییم که خوشبختانه سفارت اسپانیا نسبت به سفارت سایر کشورهای اروپایی تقریبا خلوت بوده و با توجه به این موضوع شما می‌توانید پروسه تعیین وقت را سریع‌تر است همیشه انجام دهید. یکی از تفاوت‌های اصلی سفارت این کشور با سایر کشورها آن است که اسپانیا کارگزاری مخصوصی به نام BLS دارد که برای انجام مراحل مختلف دریافت ویزا اعم از تعیین وقت و.. می‌توانید به آن مراجعه کنید.


نحوه اخذ وقت از سفارت اسپانیا
تعیین وقت سفارت اسپانیا کاملا آنلاین بوده و از طریق سایت سفارت انجام می‌شود. برای این کار شما باید ابتدا وارد وبسایت BLS شده و در آن حساب کاربری ایجاد کنید. پس از تکمیل این مرحله، یک تقویم به شما نمایش داده می‌شود که وقت‌های خالی برای مراجعه به سفارت در آن مشخص شده و شما قادرید که زمان مورد نظرتان را انتخاب کنید. در حالت عادی حدود یک هفته پس از ارسال درخواست می‌توانید در سفارت حضور پیدا کنید، اما در صورتی که در ایام پر سفر سال درخواست داده‌اید ممکن است این زمان بیش از مقدار گفته شده طول بکشد. پس از آن که وقت سفارت شما تایید شد، یک شماره مرجع و یک برگه برای وقت سفارت برای‌تان ارسال می‌شود که بهتر است آن را چاپ و ذخیره کنید.


هزینه دریافت وقت سفارت اسپانیا
همانطور که انتظار دارید شما برای اخذ وقت سفارت اسپانیا باید هزینه بپردازید. این هزینه با توجه به سن متفاوت خواهد بود اما هر مقداری که باشد، برای افراد بین ۶ تا ۱۲ سال تقریبا نصف شده و برای کودکان زیر شش سال نیز رایگان می‌باشد.


مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت اسپانیا
برای تعیین وقت سفارت اسپانیا شما تنها به اطلاعات شخصی پاسپورت نیاز خواهید داشت اما زمانی که در تاریخ تعیین شده در کارگزاری حاضر می‌شوید، باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید:
. تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا
. دو قطعه عکس ۵.۴×۵.۳
. پاسپورت معتبر به همراه گذرنامه‌های قبلی فرد متقاضی
. مدارک مالی از جمله تمکن مالی و گردش حساب
. اصل اسناد ملکی به همراه ترجمه
. رسید مربوط به پرداخت هزینه‌های ویزا
. مدارک شغلی و تحصیلی اعم از گواهی اشتغال به کار یا تحصیل و..
. بیمه مسافرتی
و..


تعیین وقت سفارت فوری اسپانیا
در صورت نیاز شما می‌توانید برای تعیین وقت فوری سفارت اسپانیا اقدام کنید. البته این نوع تعیین وقت ملزم به آن است که مدارک‌تان به طور کامل آماده شده باشد. معمولا از آن جایی که ترجمه مدارک لازم برای ویزای کشور اسپانیا باید به زبان اسپانیایی انجام شده و حدود یک ماه زمان لازم دارد، بهتر است که ابتدا مدارک را ترجمه کرده و بعد برای تعیین وقت فوری اقدام کنید. تعیین وقت فوری تا حد زیادی به شانس شما بستگی دارد و در صورتی که شخصی وقت سفارتش را کنسل کرده باشد، شما می‌توانید به جای او در روز تعیین شده در سفارت حضور پیدا کنید.


کلام پایانی
به طور کلی تعیین وقت سفارت اسپانیا با توجه به خلوت‌تر بودن آن، آسان‌تر از سایر کشورهای اروپاییست اما در هر حال تعیین وقت با توجه نوع ویزای درخواستی و همچنین بازه‌ای که اقدام کرده‌اید، مدت زمان متفاوتی طول خواهد کشید. پیشنهاد می‌کنیم که در روز تعیین شده کاملا سر وقت در سفارت حاضر شوید و تمامی اطلاعات و مدارک را نیز مطابق خواسته سفارت آماده کرده و تحویل دهید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!