آموزش دریافت وقت سفارت هلند

آموزش دریافت وقت سفارت هلند

زمانی که تصمیم دارید برای مسافرت به کشور هلند ویزا بگیرید، باید ابتدا وقت سفارت هلند را مشخص کنید. برای این که به درخواست متقاضیان برای دریافت ویزا به درستی رسیدگی شود و ازدحامی پیش نیاید، برای آن‌ها زمانی در نظر گرفته می‌شود که در این زمان باید به سفارت مراجعه کنند. به این زمان تعیین شده از سوی سفارت هلند وقت سفارت می‌گویند. به این موضوع توجه داشته باشید که حضور به موقع در سفارت بسیار مهم است.
در این مقاله قصد داریم نحوه دریافت وقت سفارت هلند و نکاتی در مورد آن را توضیح دهیم. در صورتی که می‌خواهید برای دریافت ویزای کشور هلند اقدام کنید و اطلاعاتی درباره چگونگی دریافت وقت سفارت ندارید، می‌توانید تا پایان با ما همراه باشید. 


با انواع وقت سفارت هلند آشنا شوید
هنگام دریافت وقت سفارت هلند که توسط کارگزاری VFS زمانی برای متقاضیان در نظر گرفته می‌شود، با توجه به ضرورت سفر شما و این که در زمان کمتری قصد دارید ویزا دریافت کنید یا خیر می‌توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید.


تعیین وقت سفارت به صورت معمولی: 
هنگامی که به صورت عادی برای وقت سفارت درخواست می‌دهید عوامل زیادی در زمانی که برای شما مشخص می‌شود، تاثیر گذارند. در تعیین وقت سفارت به این صورت، گاهی زمانی در چند ماه بعد در نظر گرفته می‌شود. بهتر است برای سفرهای گردشگری که قصد شما تفریح و گشت و گذار در هلند است و عجله‌ای ندارید یا حتی سفر برای ادامه تحصیل که زمانی را نیاز خواهید داشت تا مدارکی را فراهم کنید، به روش عادی وقت سفارت هلند را اخذ کنید.


تعیین وقت سفارت به صورت فوری:
بسیاری از کسانی که برای مقاصد تجاری و یا سرمایه گذاری‌های مهم قصد سفر به هلند را دارند، م توانند درخواست وقت سفارت فوری داشته باشند. این نوع درخواست وقت سفارت به این گونه می‌باشد که متقاضی برای ورود به کشور هلند نمی‌تواند زمان زیادی را منتظر بماند؛ بنابراین درخواست وقت سفارت به صورت فوری را دارد. پس از گذشت چند روز با درخواست آن موافقت شده و می‌تواند ویزای خود را دریافت کند.
تعیین وقت سفارت به این شکل هزینه بیشتری نسبت به تعین وقت سفارت در حالت عادی را دارد. در واقع این نوع تعیین وقت برای کسانی که نیاز ضروری و سریع به ویزا دارند، مناسب است؛ به طور مثال افرادی که برای درمان و مراجعه به پزشکان هلند تصمیم دارند هرچه زودتر به این کشور سفر کنند. برای دریافت وقت فوری سفارت حتما باید دعوت نامه داشته باشید.


مراحلی که برای تعیین وقت سفارت هلند باید انجام دهید:
در ابتدا باید وارد سایت VFS شده و در آن جا درخواست خود را به طور کامل درج کنید. دقت کنید این درخواستی که شما در سایت ثبت می‌کنید دارای نقص یا اشتباهی نباشد؛ زیرا در صورت اشتباه باید مجددا درخواست خود را ارسال کنید. با مراجعه به کارگزاری هم می‌توان وقت سفارت هلند را به صورت حضوری تعیین کرد.
هنگامی که وارد سایت کارگزاری می‌شوید پس از مشخص کردن کشور مبدا (ایران) و مقصد (هلند) در صفحه ایمیل پیش رو باید درخواستتان را نوشته و سپس ارسال کنید. در صورتی که درخواست شما عادی باشد بعد از حدود سه ماه وقت سفارت خواهید داشت. اگر به صورت فوری درخواست وقت سفارت داشته باشید، پس از چند روز این وقت به شما داده می‌شود.


رعایت برخی موارد برای تعیین وقت سفارت هلند
•    مدارکی که در تاریخ مشخص شده باید ارائه دهید، ترجمه شده باشند. بهتر است در فرصتی که تا زمان مراجعه به سفارت در اختیار دارید، مدارک خود را جمع آوری و ترجمه کنید. 
•    تمامی مدارک مور نیاز برای اخذ ویزا را به طور کامل و مرتب شده باید تحویل دهید. در صورتی که مدارک شما اشکالاتی داشته باشند و یا نواقصی در آن‌ها وجود داشته باشد، ممکن است درخواست شما برای ویزا رد شود.
•    در تاریخی که برای مراجعه شما به سفارت اعلام شده و دقیقا سر همان ساعت در سفارت حضور داشته باشید. عدم حضور شما در زمان تعیین شده نتایج خوبی به دنبال نخواهد داشت. 
•    به طور معمول سفارت هلند مصاحبه انجام نمی‌دهد و برای انگشت نگاری و سایر مراحل باید در آن جا حضور داشته باشید. اما اگر سؤالی از شما پرسیده شد، کاملا با آرامش پاسخ دهید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!