آموزش دریافت وقت سفارت اتریش

آموزش دریافت وقت سفارت اتریش

اتریش یکی از کشورهای پیشرفته در اروپای مرکزی می‌باشد که به علت شرایط خوب زندگی به عنوان یکی از برترین کشوهای دنیا جهت زندگی و مهاجرت شناخته می‌شود. همانطور که خودتان هم می‌دانید، برای اقامت در هر کشوری ابتدا باید برای دریافت ویزا اقدام کنید و این کار نیز بدون اخذ وقت سفارت اتریش ممکن نخواهد بود. تعیین وقت سفارت نیز مانند هر امر دیگری نکات و مراحل مختلفی دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید. از همین رو ما نحوه دریافت وقت سفارت اتریش را به طور کامل برای‌تان توضیح داده‌ایم.


چگونه وقت سفارت اتریش دریافت کنیم؟
اخذ وقت سفارت اتریش به صورت آنلاین و از طریق سایت vfs ممکن خواهد بود. برای این کار تنها کافیست که به وب سایت گفته شده مراجعه کرده و از طریق ایمیل درخواست‌تان را ثبت کنید. محتوای این ایمیل باید شامل اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی فرد متقاضی، تاریخ تولد، شماره پاسپورت به همراه تاریخ اعتبار آن، نوع ویزای مدنظر، تاریخ بلیط هواپیما و.. باشد. توجه داشته باشید که شما باید تمام این اطلاعات را به طور کامل و صحیح وارد کنید. همچنین شما باید برخی مدارک را نیز به ایمیل‌تان ضمیمه کنید. معمولا پس از ثبت درخواست حدود دو روز طول می‌کشد تا تاییدیه آن به دست‌تان برسد. در ادامه پس از این مرحله، تاریخ دقیق حضور در سفارت برای شما ارسال خواهد شد.


آشنایی با مراحل اخذ وقت سفارت
تعیین وقت سفارت اتریش از طریق vfs نیز، مانند سایر کشورهاست. هرچند که ممکن است شیوه نوبت دهی این کشور با سایرین متفاوت باشد، اما به طور کلی شما باید مراحل مشابهی را پشت سر بگذارید. همانطور که گفته شد؛ اولین گام برای اخذ وقت سفارت اتریش مراجعه به وب سایت گفته شده و آماده کردن مدارکیست که با توجه به نوع ویزای مدنظرتان در سایت سفارت اتریش اعلام شده است. پس از این مرحله، شما باید فرم درخواست ویزا را پرینت گرفته و آن را به دقت پر و امضا کنید. همچنین شما باید هزینه لازم برای اخذ وقت سفارت اتریش را نیز پرداخت کرده باشید. در نهایت پس از انجام کامل این پروسه می‌توانید برای دریافت وقت سفارت درخواست دهید. لازم است به این موضوع توجه داشته باشید که معمولا وقت سفارت حدود ۲ ماه بعد از ثبت درخواست به شما داده می‌شود.


مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت
مدارکی که برای اخذ وقت سفارت اتریش نیاز دارید، با مدارکی که باید در روز تعیین شده به همراه داشته باشید با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. در روز تعیین شده شما باید تمام مدارک مهم خود از جمله تاییدیه پرداخت هزینه‌ها، عکس، پاسپورت، دعوت نامه شغلی یا نامه پذیرش تحصیلی بر اساس نوع ویزا، نامه تمکن مالی، بیمه و.. را به صورت مرتب شده به افسر ویزا ارائه کنید. این در حالی است که برای تعیین وقت سفارت تنها به پاسپورت، رزرو بلیط سفر اتریش و یک ایمیل معتبر احتیاج خواهید داشت.


تعیین وقت فوری سفارت اتریش
بد نیست بدانید که وقت سفارت اتریش به صورت فوری، تنها برای اشخاصی که تحت شرایط خاصی هستند تغیین خواهد شد. با توجه به این شرایط شما باید یک نامه پزشکی داشته و یا از طرف یک آشنا دعوتنامه‌ای دریافت کرده باشید. بعد از ارائه این مدارک و ثبت درخواست وقت سفارت فوری، باید حدود ۲ هفته منتظر بررسی مدارک‌تان مانده و در صورت تایید سفارت، ویزای مدنظرتان را دریافت کنید.


مدت زمان لازم برای اخذ وقت سفارت اتریش
وقت سفارت اتریش با توجه به ویزای شما متفاوت است. به عنوان نمونه وقت سفارت برای ویزای تحصیلی با ویزای توریستی یکسان نیست. به طور کلی می‌توان گفت که با توجه به اولویت‌های مختلف، بازه مورد انتظار چیزی حدود ۲ ماه طول خواهد کشید.


کلام پایانی
همانطور که گفته شد دریافت وقت سفارت اتریش در عین ساده بودن، مراحل مختلفی دارد که در طی تمامی آن‌ها باید به نکات ریز و ویژه توجه کافی داشته باشید. ما در این مطلب سعی کردیم تا مهم‌ترین مراحل این پروسه را به طور کامل به شما آموزش دهیم. در نهایت امیدواریم که مطالب گفته شده برای اخذ وقت سفارت اتریش به شما کمک کرده باشد.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!