آموزش دریافت وقت سفارت نروژ

آموزش دریافت وقت سفارت نروژ

اگر قصد سفر به کشور نروژ را دارید باید قبل از اقدام برای هر کاری برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنید که از طریق وقت سفارت نروژ می‌توانید این اقدام را انجام دهید. گرفتن وقت سفارت برای سفر به هر کشور اطلاعات مشخصی برای ورود به آن سفارت را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای مصاحبه و شناسایی بتوانید به آنجا مراجعه کنید. با یوروپ تورز همراه باشید. 


دریافت وقت سفارت نروژ
برای سفر به این کشور باید در قدم اول وقت سفارت را دریافت کنید تا در این بتوانید ساعت و تاریخ مربوط به مراجعه خود به سفارت را دریافت کنید. اگر به مراحلی که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد عمل کنید به راحتی می‌توانید ویزای کشور نروژ را دریافت کنید. در صورتی که مدارک مورد نیاز برای سفر به این کشور را به درستی و کامل برای سفارت ارسال کنید و مصاحبه و شناسایی شما با قوانین مد نظر سفارت تطابق داشته باشد به راحتی می‌توانید هرگونه ویزای مدنظرتان را برای این کشور اخذ کنید. 


ارتباط با سفارت نروژ
به راحتی از طریق وبسایت این سفارت و یا ایمیل دادن به آنها می‌توانید درخواست کتبی خود را برای سفارت نروژ ارسال کرده و سوالات مختلفی که در این زمینه دارید را از طریق تماس تلفنی از آنها بپرسید و بعد آن را پیگیری کنید. اگر قصد دارید پاسپورت خود را تمدید کنید لازم به ذکر است که باید حضوری به آن سفارت مراجعه کنید. چنانچه می‌خواهید برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید باید از وزارت امنیت مراحل آن را جویا شوید و بعد از تایید آنها به تکمیل مراحل خود بپردازید. سفارت نروژ پشتیبانی شما در طول سفر را نیز انجام می‌دهد و با تماس گرفتن می‌توانید اطلاعات مختلفی اعم از ساعت کاری آنها و آدرس ایمیل‌شان را دریافت کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت وقت سفارت نروژ حتماً باید مدارک شما اعتبار کامل داشته باشند و در صورت تحویل دادن هرگونه مدرک جعلی ممکن است که شانس دریافت ویزای شما به طور کلی از بین برود. 


نحوه دریافت وقت سفارت نروژ
قبل از دریافت وقت سفارت نروژ باید بدانید که چه نوع ویزای را می‌خواهید برای ورود به این کشور دریافت کنید. لازم به ذکر است تنها در صورتی وقت سفارت نروژ به شما داده می‌شود که بدانید چه ویزایی برای ورود به این کشور لازم دارید و اگر نوع ویزای شما مشخص نباشد وقت سفارت به شما داده نمی‌شود. اگر قصد دارید برای تحصیل به این کشور سفر کنید باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنید و اگر می‌خواهید برای سفر تفریحی به این کشور سفر کنید بدیهیست که ویزای توریستی ویزای مورد نیاز شما است. به راحتی می‌توانید برای تشخیص ویزای مورد نیازتان با کارشناسان و مشاوران یوروپ تورز در ارتباط باشید. با ارتباط با مشاوران ما می‌توانید به راحتی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مدنظرتان را تهیه کنید.


روش‌های اقدام برای دریافت وقت سفارت
به طور کلی ۲ روش برای دریافت وقت سفارت نروژ وجود دارد که این روش‌ها با مضمون روش فوری دریافت وقت سفارت و روش عادی دریافت وقت سفارت به متقاضیان معرفی می‌شوند. شما با استفاده از روش فوری همانطور که از نام آن پیداست می‌توانید سریعاً برای مصاحبه در سفارت نروژ دعوت شوید و مراحل دریافت ویزا را سریعتر طی کنید اما وقت عادی سفارت نروژ مراحل عادی دریافت وقت سفارت نروژ را سپری می‌کند. لازم به ذکر است که برای دریافت وقت فوری سفارت نروژ باید مبلغی را در ازای زمان پرداخت کنید که این مبلغ بیشتر از هزینه وقت عادی سفارت است. 


نکات قابل توجه برای دریافت وقت سفارت نروژ
توجه داشته باشید که هزینه دریافت ویزا و وقت سفارت برای سنین مختلف متفاوت می‌باشد به این منظور که افراد زیر ۱۲ سال هزینه حدود ۳۵ الی۴۰ یورو را شامل می‌شوند و افراد زیر شش سال از پرداخت هزینه معاف هستند. افراد بالغ یعنی بالای ۱۲ سال هزینه‌ای در حدود ۸۰ الی ۱۲۰ یورو را باید به سفارت برای دریافت وقت سفارت پرداخت کنند. مدت اقامت شما هنگام اقامت‌های تحصیلی در این کشور تا پایان زمان تحصیل‌تان است و بعد از آن باید برای دریافت ویزای اقامت در این کشور اقدام کنید. بدون هرگونه تاخیر در ساعت مقرر شده در سفارت حاضر باشید زیرا آن زمان به شما اختصاص داده شده است و در صورت تاخیر از ورود شما جلوگیری خواهد شد. هنگام ورود به این سفارت باید از داشتن هرگونه سلاح گرم و سرد و وسایل الکترونیکی اکیداً خودداری کنید. 
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!