۱۰ جاذبه گردشگری برتر دانمارک

۱۰ جاذبه گردشگری برتر دانمارک

دانمارک یکی از زیباترین کشورهای دنیاست که دور تا دور آن توسط سواحل زیبا و شنی در بر گرفته شده است. بنابراین اگر شما هم به مکان‌های شگفت انگیز، قلعه‌های دیدنی، سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری مختلف علاقه دارید، بد نیست تا پیش از هر چیز با 10 جاذبه گردشگری برتر کشور دانمارک آشنا شوید.


1-    سواحل اسکاگن
در کشوری که وسعت نواحی ساحلی‌اش به حدود ۵۰۰۰ مایل می‌رسد، طبیعیست که یکی از برترین دیدنی‌های آن به سواحل خاصش اختصاص داشته باشد. سواحل اسکاگن بزرگ‌ترین تپه شن‌های روان در کشور، به نام "رابجرگ مایل" را در دل خودش جای داده که از جذابیت‌های آن می‌توان به یک کلیسا اشاره کرد که به جز بخشی از مناره هایش، به طور کامل زیر شن‌ها دفن شده است.
2-    پل اورساند
پل اورساند یک شاهکار مهندسی است که از روی تنگه اورساند، ما بین مالمو در سوئد و کوپنهاگن عبور کرده و یک مسیر ۸ کیلومتری برای عبور قطار و خودرو تشکیل داده است. این پل با چشم‌انداز زیبایش یکی از دیدنی‌های محبوب دانمارک است که بهتر است فرصت تماشای آن را از دست ندهید.
3-    فردریکسبورگ پالاس
یکی از 10 جاذبه گردشگری برتر دانمارک قصر باشکوه و زیبایی می‌باشد که موزه تاریخ ملی این کشور را در خودش جای داده است. این قصر علاوه بر ساختمان دیدنی‌اش باغ‌های جذابی دارد که می‌توانید از طریق قایق به آن‌ها دسترسی داشته و از گشت و گذار در آن‌ها حسابی لذت ببرید.
4-    دن گامله بی
اگر شما هم از افراد علاقه‌مند به تاریخ هستید، بهتر است که به این موزه روباز که در سال ۱۹۰۹ احداث شده سری بزنید. در این مکان ۱۰۰ سازه تاریخی از بخش‌های مختلف دانمارک به نمایش گذاشته شده که در فصول تعطیلات، رویدادهای تفریحی و برنامه‌های ویژه نیز به جذابیت‌های آن اضافه می‌شود.
5-    بورنهولم
بورنهولم جزیره‌ای تماشایی در دانمارک است که بیش از هر چیز دیگری با صنایع دستی هنر و ماهیگیری شناخته می‌شود. این جزیره که در دریای بالتیک واقع شده برای آرامش گرفتن و دوری از شلوغی شهر بسیار جذاب خواهد بود.
6-    مجسمه پری دریایی کوچک
بندرگاه کوپنهاگن در منطقه لنگلین، میزبان مجسمه زیبا به شکل یک پری دریایی کوچک می‌باشد که با ۲۵ متر ارتفاع و ۱۷۵ کیلوگرم وزن بر روی یکی از صخره‌های این بندرگاه ساخته شده است. هرچند که این مجسمه تاکنون بارها مرمت شده، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین دیدنی‌ها در کشور دانمارک به شمار می‌رود.
7-    قلعه کرونبورگ
این قلعه که با عنوان السینور نیز شناخته می‌شود، بنای پرارزشی از دوران رنسانس می‌باشد که از آن در "هملت" اثری از ویلیام شکسپیر نیز نام برده شده است. در این مکان فعالیت‌های زیادی برای سرگرم کردن شما وجود دارد که یکی از آن‌ها یک تور گردشگری مشهور به نام جای پای هملت است.
8-    لگولند بیلوند
این جاذبه در حقیقت یک پارک سرگرم‌کننده است که علاوه بر کودکان، بسیاری از بزرگسالان هم از آن لذت خواهند برد. آثار موجود در این پارک به کمک بیش از ۵۰ میلیون آجر لگویی ساخته شده که همین موضوع آن را به یک مکان هیجان انگیز برای ماجراجویی تبدیل کرده است.
9-    موزه کشتی وایکینگ ها
وایکینگز کیبموزیت یک موزه و مقصد گردشگری جذاب است که با برگزاری نمایشگاه‌های تعاملی برای علاقه مندان به تاریخ بسیار جذاب خواهد بود. این جاذبه همچنین به علت به نمایش گذاشتن تکنیک‌های کشتی‌سازی وایکینگ‌ها، برای کشتی سازان نیز بسیار ویژه و کاربردی خواهد بود.
10-     باغ‌های تیولی
یکی از 10 جاذبه گردشگری برتر دانمارک که در قاره اروپا شناخته شده است، باغ‌های تیولی هستند که تاریخچه احداث آن‌ها به سال ۱۸۴۳ باز می‌گردد. این باغ‌ها به طور ویژه دیدنی و جذاب بوده و یک مرکز اجتماعی مهم برای گروه‌های هنری نیز به شمار می‌روند. 
کلام پایانی
همانطور که گفته شد؛ کشور دانمارک جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بیشماری دارد. بنابراین ما در این لیست به 10 جاذبه گردشگری برتر دانمارک پرداختیم تا در صورت سفر به این کشور بتوانید از سر زدن به آن‌ها، حسابی از سفرتان لذت ببرید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!