10 جاذبه گردشگری برتر پرتغال

10 جاذبه گردشگری برتر پرتغال

پرتغال یکی از کشورهای خوش آب و هوا با تمدنی بسیار جالب است. جاذبه‌های گردشگری و مواردی که تماما در کشور پرتغال وجود دارد، باعث شده تا تمامی افراد دست کم برای یک بار هم که شده تفریح در کشور پرتغال را برای خود انتخاب کنند. در این مطلب ما قصد داریم 10 جاذبه گردشگری برتر کشور پرتغال را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.


معرفی 10 جاذبه گردشگری برتر پرتغال
بدون اتلاف وقت به سراغ معرفی ده جاذبه برتر در زمینه گردشگری کشور پرتغال می‌رویم. کمربندهای خود را ببندید، زیرا قرار است یک سفری عالی در کشور پرتغال داشته باشیم!
• صومعه سرای جرونیموس
اولین جاذبه گردشگری که قرار است به شما معرفی کنیم، صومعه سرای جرونیموس است که توسط دیوگو دی بویتاکا یکی از بهترین معماران کشور پرتغال ساخته شده است. شروع ساخت این صومعه از سال 1501 آغاز شد و تا 100 سال بعد طول کشید. این مکان به نام صومعه هیرونیمیت نیز معرفی می‌شود.
• قلعه اوبیدوس پرتغال
اگر می‌خواهید نمونه‌ای بی‌نظیر از معماری قرون وسطی را مشاهده کنید، قلعه اوبیدوس پرتغال می‌تواند این موضوع را به شما نشان دهد. این قلعه بر روی تپه‌ای واقع شده است و آنقدر وسیع است که دیوارهای آن دور تا دور شهر را به طور کامل محاصره کرده‌اند. پادشاهی که در قرن 12 در کشور پرتغال به سلطنت می‌پرداخت، دستور ساخت این قلعه را داد تا بتواند آن را به عنوان هدیه ازدواج به همسرش بدهد.
• شهر پورتو
بله درست مشاهده کردید! شهر پورتو خود به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کشور پرتغال معرفی می‌شود. در شهر پورتو می‌توانید سنت همچنین مدرن بودن را یک جا مشاهده کنید. این شهر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور پرتغال معرفی می‌شود که در سال 1996 به عنوان میراث جهانی در یونسکو یه ثبت رسید.
• کتابخانه جوانینا
یکی از زیباترین کتابخانه‌های جهان که 250 هزار کتاب را در خود جای داده است، کتابخانه جوانینا نام دارد که اگر به کشور پرتغال سفر کنید و از آنجا دیدن نکنید، به جرات می‌توان گفت که محشر‌ترین منظره را از دست داده‌اید. 
• صومعه سرای آلکوباکا
یکی از برجسته‌ترین بناهای تاریخی در کشور پرتغال که با معماری گوتیک نیز ساخته شده است، صومعه سرای آلکوباکا نام دارد. این صومعه سرا در سال 1153 ساخته شد و در حال حاضر به عنوان یک میراث فرهنگی نیز ثبت جهانی در یونسکو شده است. با این که زمان زیادی از سال ساخت این بنا می‌گذرد اما تغییرات زیادی در این بنا به وجود نیامده است که نشان دهنده قدرت و استحکام مصالحی است که برای ساخت این بنا مورد استفاده قرار گرفته است.
• برج بلم
قطعا این برج را با نام رسمی سنت وینسنت می‌شناسید. این سازه تماما از سنگ آهک در قرن 16 بنا شده است و امروزه به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری پرتغال معرفی می‌شود.
• پارک ملی پندا گرس
این پارک در سال 1971 به مساحت 70 هکتار ساخته شد. انواع حیوانات اهلی و وحشی در کنار 4 روستای قدیمی و باستانی در این پارک قرار دارند.
• سواحل آلگاروه پرتغال
حدود 100 ساحل شنی و فوق العاده با انواع ضخره‌های جذاب و بی‌نظیری که در خط ساحلی اقیانوس اطلس وجود دارد به عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری معرفی می‌شود که می‌توانید در کشور پرتغال مشاهده کنید.
•    کلیسای کاپلا دوس اوسوس
کلیسایی که تمام بخش‌های آن از استخوان و جمجمه انسان ساخته شده است! بله درست متوجه شدید. در قرن 16 که مرگ و میر در کشور پرتغال بسیار زیاد بود، راهبان دستور دادند تا کلیسایی با استخوان استخوانهای این افراد بسازند تا به همراه این کار فضای کمتری برای قبرها به وجود آید!
• شهر تاریخی سینترا
در آخر نیز، شهر تاریخی سینترا، به عنوان جواهر کشور پرتغال معرفی می‌شود و همچنین به عنوان یک شهر تاریخی در یونسکو به ثبت جهانی رسیده است. تپه‌ها و جنگلهای این شهر تاریخی چشم اندازی بی‌نظیر را به همراه دارد.
سخن پایانی
در این مطلب تماما به معرفی 10 جاذبه گردشگری برتر پرتغال پرداختیم. با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانید تمامی این ده جاذبه را با سفر به این کشور مشاهده کنید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!