10  جاذبه گردشگری برتر فرانسه

10 جاذبه گردشگری برتر فرانسه

بدون تعصب می‌توان گفت که فرانسه محبوب‌ترین مقصد گردشگری در دنیاست که از استراحتگاه‌های ساحلی جذاب گرفته تا برج ایفل و دیگر دیدنی‌های معروفش را با سخاوت و زیبایی هر چه تمام‌تر در معرض نمایش گذاشته است. از همین رو ما در این مطلب قصد داریم تا ۱۰ جاذبه گردشگری برتر فرانسه را به شما معرفی کنیم.


1-    برج ایفل
برج ایفل نه تنها در فرانسه، بلکه در تمام دنیا به قدری معروف است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر برای بازدید از آن به این کشور سفر می‌کنند. این برج ۳۲۰ متری در سال ۱۸۸۹ طراحی شده و در ساختار آن نیز بیش از ۸ هزار قطعه فلز به کار رفته است.
2-    ساحل عظور
اگر شما هم علاقه دارید که در طول سفر‌تان از یک خط ساحلی شیک و پر زرق و برق دیدن کنید، ساحل عظور که معنی نامش ساحل آبیست، با رنگ آبی عمیقش از محبوب‌ترین دیدنی‌ها میان گردشگران به شمار می‌رود که چشم اندازی خیره‌کننده از دریا و موزه‌های هنری مختلف را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده است.
3-    موزه لوور
موزه لوور یکی از 10 جاذبه گردشگری برتر فرانسه است که بعید است نامش را نشنیده باشید. این موزه با وجود مجموعه‌های هنری بی‌نظیر، مشهورترین آثار مربوط به تمدن غرب مانند تابلوی "مونالیزا"، "جشن عروسی در کنا" و مجسمه ونوس میلو در قرن اول میلادی را در دل خودش جای داده است.
4-    کلیسای جامع چارترس نوتردام
در وصف زیبایی این جاذبه کافی است بدانید که برخی اعتقاد دارند که زیبایی خیره‌کننده این کلیسا به هنگام شک می‌تواند اعتقادات افراد را برگرداند! این کلیسا که نامش در فهرست یونسکو ثبت شده به خوبی نشان دهنده شکوه و زیبایی معماری گوتیک در قرون وسطا می‌باشد.
5-    کاخ ورسای
جالب است بدانید که کاخ ورسای بیش از آنکه یک اقامتگاه سلطنتی باشد به عنوان نمادی از قدرت، برای نشان دادن شکوه و عظمت سلطنت فرانسه طراحی شد. از مشهور‌ترین بخش‌های این کاخ می‌توان به تالار معروف آینه‌ها، یعنی جایی که در گذشته درباریان منتظر پادشاه و حضار او می‌ماندند، اشاره کرد.
6-    پرووانس
پرووانس با داشتن باغ‌های شگفت انگیز زیتون، مناظر خیره‌کننده مزارع اسطوخودوس و دهکده‌های کوچک یکی از 10 جاذبه گردشگری برتر فرانسه به شمار می‌رود که بهشتی برای دوستداران طبیعت خواهد بود.
7-    کاراکاسون
یکی از دیدنی‌های تاریخی و افسانه‌ای در فرانسه، کاراکاسون می‌باشد که با داشتن استحکامات خاص و برج‌های برجک‌دار، گردشگران را به دوران قرون وسطا باز خواهد گرداند. جالب است بدانید که ویژگی‌های قرون وسطایی در هر گوشه این شهر، از خیابان‌ها و ساختمان‌ها گرفته تا میدان‌ها، به خوبی حفظ شده است.
8-    بریتانی
یکی از مناطق بسیار جذاب که در بخش شمال شرقی ساحل فرانسه واقع شده بریتانی می‌باشد که با داشتن بنادر دریایی، روستاهای دیدنی و مناظر شگفت انگیز ساحلی، فرصت خوبی برای لذت بردن از طبیعت و انجام تفریحات مختلفی مانند ماهیگیری را فراهم کرده است.
9-    قلعه‌های دره لوار
سفر در میان دره‌های جادویی لوار، فرصتی است که به گردشگران اجازه می‌دهد تا مانند خواندن یک کتاب، علاوه بر دیدن مناظر فوق العاده از جنگل و رودخانه، شاهد قلعه‌هایی افسانه‌ای نیز باشند که زیبایی و سحر‌آمیز بودن این منطقه را دوچندان کرده است. بنابراین اگر شما هم به ماجراجویی علاقه دارید حتما در طول سفرتان به این جاذبه سری بزنید.
10-    بیاریتز
یکی دیگر از در جاذبه گردشگری برتر فرانسه یک شهر ساحلی دیدنی و شیک واقع در خلیج بیسکای می‌باشد که از مکان‌های مورد علاقه همسر ناپلئون سوم، یعنی ملکه اوژنی بوده است. همچنین در این منطقه یک هتل لوکس به همراه یک رستوران ستاره‌دار میشلن قرار دارد که منظره‌های خیره کننده‌ای از ساحل گرند پلاژ را پیش چشم مسافران قرار داده است.
کلام پایانی
کشور فرانسه از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیاست که دیدنی‌های بی‌شماری دارد. از همین جهت ما در این مطلب سعی کردیم تا ۱۰ تا از برترین دیدنی‌های این کشور را به شما معرفی کنیم تا در صورت سفر به راحتی بتوانید از آن‌ها کمک بگیرید.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!