آموزش دریافت وقت سفارت بلژیک

آموزش دریافت وقت سفارت بلژیک

آموزش دریافت وقت سفارت بلژیک برای شهروندان ایرانی و اتباع کشورهای دیگر که قصد سفر به بلژیک را دارند ضروری است. چراکه این افراد در اولین قدم برای دریافت ویزای کشور بلژیک باید وقت سفارت بلژیک را رزرو کنند. این کار در ابتدا به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت رسمی VFS گلوبال انجام می‌شود. کشور بلژیک در ایران کارهای مربوط به صدور ویزای بلژیک را در دفتر کارگزاری VFS گلوبال انجام می‌دهد. متقاضیان دریافت انواع ویزای بلژیک باید ابتدا به‌صورت اینترنتی فرم درخواست ویزا را تکمیل کنند و یک وقت سفارت بگیرند.
در ادامه قصد داریم با تشریح مراحل دریافت وقت سفارت بلژیک، به متقاضیان سفر به بلژیک کمک کنیم تا بتوانند به‌راحتی وقت سفارت بگیرند و سایر مراحل دریافت ویزای بلژیک را آغاز کنند.

1- مراحل دریافت وقت سفارت بلژیک
 مراحل دریافت وقت سفارت بلژیک مانند سایر کشورهای اروپایی، باید از طریق دفتر کارگزاری مورد تائید سفارت بلژیک، وی اف اس گلوبال انجام شود.

• اولین مرحله از رزرو وقت سفارت بلژیک به‌صورت آنلاین است. متقاضیان باید وارد وب‌سایت رسمی کارگزاری VFS شده و یکی از انواع ویزای بلژیک را انتخاب کنند. پس از وارد کردن نام کشور مبدأ و کشور مقصد متقاضیان می‌توانند فرم درخواست ویزای بلژیک را تکمیل کنند و اطلاعات شخصی خودشان را وارد کنند. توجه داشته باشید که اطلاعات باید به‌صورت دقیق تکمیل شود. چنانچه اطلاعات موجود در فرم درخواست ویزای بلژیک با اطلاعات مربوط به مدارک لازم برای ویزای بلژیک همخوانی نداشته باشد، موجب ریجکتی ویزا می‌شود.

•  افرادی که برای اولین بار قصد دریافت ویزای بلژیک و سایر کشورهای اروپایی را دارند می‌توانند از خدمات مجموعه‌های گردشگری معتبر استفاده کنند. آژانس گردشگری یوروپ تورز یکی از مجموعه‌های گردشگری و مسافرتی است که با برگزاری تورهای اروپایی در خدمت هم‌وطنان عزیز می‌باشد و کلیه امور مربوط به دریافت وقت سفارت بلژیک، مراحل دریافت ویزای بلژیک، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و ... را برای متقاضیان انجام می‌دهند.

• دومین مرحله از مراحل تعیین وقت سفارت بلژیک انتخاب یک تاریخ از تقویم مشخص شده است. لینکی در صفحه رسمی VFS گلوبال برای متقاضیان نمایش داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید اولین زمان موجود برای ملاقات را مشاهده کنید و آن را انتخاب کنید. افرادی که قصد دارند برای چندین نفر وقتی ملاقات بگیرند، باید برای هر نفر به‌صورت جداگانه وقت بگیرند. پس از تعیین وقت و تکمیل بخش‌های موجود در فرم درخواست ویزای بلژیک، ایمیلی برای متقاضیان ارسال می‌شود که ساعت مراجعه به سفارت و روز آن را مشخص می‌کند.
 چنانچه به هر دلیلی نمی‌توانید در تاریخ مشخص شده در قرار ملاقات حضور پیدا کنید، می‌توانید از طریق همان ایمیل وقت سفارت را لغو کنید. در روزی که قرار ملاقات تعیین شده است متقاضیان دریافت ویزای بلژیک باید به‌صورت حضوری به دفتر کارگزاری مراجعه کنند و کارهای مربوط به انگشت نگاری و تحویل مدارک را انجام دهند. هزینه وقتی سفارت بلژیک نیز باید پرداخت شود.

• پس از تحویل مدارک متقاضیان نیازی به انجام مصاحبه ندارند و تنها مدارک لازم برای اخذ ویزای بلژیک را به‌افزار سفارت تحویل می‌دهند. مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای بلژیک، گواهی تمکن مالی، دعوتنامه بلژیک، تاریخچه سفری و گردش حساب سه ماه اخیر می‌باشد. در صورتی که متقاضیان تمکن مالی کافی برای دریافت ویزای بلژیک را نداشته باشند ویزای آن‌ها رد می‌شود. اگر در هر یک از مدارک لازم برای ویزای بلژیک نقصی وجود داشته باشد یا متقاضیان مدارک جعلی و نامعتبر ارائه کنند، موجب ریجکتی ویزا می‌شود.

• پس از ۲۱ روز جواب ویزای بلژیک برای متقاضیان صادر می‌شود؛ بنابراین افرادی که قصد دریافت ویزای بلژیک را دارند، باید چند ماه قبل از سفر اقدام کنند. کارشناسان مهاجرتی آژانس گردشگری یوروپ تورز با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه اخذ ویزای کشورهای اروپایی برای هم‌وطنان عزیز در خدمت شما می‌باشد و مراحل دریافت وقت سفارت بلژیک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد.

متقاضیان اخذ ویزای بلژیک چنانچه از قبل به کشورهای اروپایی و آسیایی سفر داشته باشند، راحت‌تر می‌توانند ویزای شینگن بلژیک را دریافت کنند؛ اما اگر برای اولین بار است که اقدام به دریافت ویزای شینگن کشورهای اروپایی می‌کنید، نگران نباشید. چراکه مجموعه گردشگری یوروپ تور با استفاده از راه‌های قانونی در مدت زمان کوتاه ویزای شینگن را برای شما دریافت می‌کند.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!