آشنایی با ویزای مجارستان

آشنایی با ویزای مجارستان

کشور مجارستان در اروپای مرکزی واقع شده است. این کشور با کشورهای اسلواکی، اکراین و رومانی نیز همسایه می‌باشد. این کشور جز کشورهای متوسط اتحادیه اروپا به شمار می‌رود و عضو پیمان شینگن نیز است. بنابراین بر این اساس برای ورود به این کشور باید ویزای شینگن اخذ کنید.
ویزای مجارستان با توجه به هدف شما در انواع مختلفی اعطا می‌شود. یکی از رایج‌ترین ویزاهای کشور مجارستان، ویزای توریستی است. بسیاری از افراد از نقاط مختلف دنیا این کشور را برای زندگی و یا تحصیل انتخاب می‌کنند. بنابراین قبل از هر چیزی شما باید با ویزای این کشور آشنا شوید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویزای مجارستان آشنا کنیم.

انواع ویزای مجارستان
همان طور که اشاره کردیم ویزای کشور مجارستان انواع مختلفی دارد. ویزای این کشور در دو شکل توریستی و تحصیلی صادر اعطا می‌شود. البته میزان تقاضا برای ویزای توریستی بیشتر است.

ویزای توریستی مجارستان
ویزای توریستی این کشور تنها به صورت گروهی اعطا می‌شود و مهم‌ترین مدارک برای دریافت این ویزا گردش حساب و تمکن مالی است. شما با داشتن ویزای توریستی مجارستان در بازه زمانی 180 روزه، 90 روز در کشور مجارستان و کشورهای عضو پیمان شینگن حضور داشته باشید.

ویزای تحصیلی مجارستان
برای این که بخواهید ویزای تحصیلی این کشور را اخذ نمایید باید ابتدا با دانشگاه مورد نظر صحبت کنید، مدارک مورد نیاز را ارسال نمایید و در صورتی که آن دانشگاه شما را پذیرش کند برای شما یک دعوت نامه ارسال می‌شود. با تحویل دعوت نامه به همراه سایر مدارک به سفارت شما می‌توانید ویزای تحصیلی مجارستان را دریافت کنید. توجه داشته باشید که زمانی که مدت تحصیل شما تمام شود، اعتیار ویزای تحصیلی نیز پایان می‌یابد.

شرایط اخذ ویزای مجارستان 
برای دریافت ویزای مجارستان به صورت گروهی بهتر از قبل با شرایط صدور ویزای این کشور آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین شرایط برای اخذ ویزای مجارستان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تمکن مالی
برای اخذ ویزای مجارستان شما باید از تمکن مالی برخوردار باشد. شما باید اثبات کنید که در طول سفر می‌توانید هزینه‌های خود را پرداخت کنید.

گردش مالی
شما باید گردش مالی 3 ماه اخیر خود را ارائه دهید. منظور از گردش حساب تعداد تراکنش‌های 3 ماه اخیر است.

تور گروهی
همان طور که اشاره کردیم برای اخذ ویزای مجارستان باید به صورت گروهی اقدام کنید. دلیل این امر این است که در سال‌های اخیر تعداد پناهندگان به این کشور افزایش یافته است. بنابراین این دولت تنها به صورت گروهی اقدام به صدور ویزا می‌کند.
مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مجارستان

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای این کشور به شرح زیر است:

• ارائه کپی‌های لازم در سایز A4 و در یک رو
• ارائه اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر با دو صفحه خالی
• ارائه اصل پاسپورت قدیمی
• ارائه اصل شناسنامه
• ارائه دو قطعه عکس که در 3 ماه گذشته گرفته شده باشد.
• ارائه گردش حساب و تمکن مالی
• ارائه بیمه نامه مسافرتی
• ارائه واچر هتل و مدارک رزرو بلیط رفت و برگشت

ریجکت شدن ویزای مجارستان و دلایل آن 

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که موجب ریجکت شدن ویزای مجارستان می‌شود، اقدام برای اخذ ویزا به صورت انفرادی است. بنابراین برای اخذ ویزای این کشور هیچ گاه به صورت انفرادی اقدام نکنید. همچنین این کشور از ورود افرادی که دارای سابقه کیفری باشند جلوگیری می‌کند زیرا معتقد است وجود این افراد در کشورش امنیت عمومی آن را به خطر می‌اندازد.

همچنین داشتن سابقه سفر و داشتن ویزای کشورهایی که ویزای ان‌ها بسیار معتبر بوده و ارزش بالایی دارد، در دریافت ویزای مجارستان می‌تواند به شما کمک کند و شانس دریافت شما را بالا می‌برد. همچنین تمامی مدارک با دقت بالایی بررسی می‌شوند. بنابراین هیچ گاه ازز مدارک جعلی برای سابقه سفر استفاده نکنید زیرا ویزای شما ریجکت می‌شود و ممکن است شما را جریمه کنند.

یکی دیگر از دلایلی که موجب ریجکت شدن ویزای مجارستان می‌شود، ارائه بیمه نامه مسافرتی نامعتبر است. بنابراین سعی کنید برای دریافت بیمه به یک مرکز معتبر مراجعه کنید. به طور کلی در ارائه مدارک به سفارت دقت بالایی داشته باشید زیرا تمام مدارک شما با دقت بررسی می‌شوند.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!