آموزش دریافت وقت سفارت سوئد

آموزش دریافت وقت سفارت سوئد

متقاضیان اخذ ویزای سوئد باید قبل از انجام هر کاری برای رزرو وقت سفارت سوئد اقدام کنند. کشور سوئد یکی از کشورهای اروپایی است که شرایط بسیار سختی را برای صدور ویزا در نظر گرفته است. شهروندان کشورهای خارجی که عضو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن نباشند، باید برای دریافت ویزای این کشور همه شرایط لازم را داشته باشند و بتوانند مدارک لازم برای اخذ ویزای سوئد را به‌صورت تمام و کمال آماده کنند.

شهروندان ایرانی نیز شرایط بسیار سختی را برای دریافت ویزای کشور سوئد پیش رو دارند و باید پس از رزرو وقت سفارت این کشور، به‌صورت حضوری به کنسولگری سوئد مراجعه کنند و علاوه بر انجام مصاحبه و انگشت‌نگاری تمام مدارک موردنیاز را به‌صورت حضوری به افسر سفارت سوئد تحویل دهند. در این مقاله قصد داریم برای آموزش دریافت وقت سفارت سوئد، کلیه مراحل تعیین وقت سفارت سوئد را مرور کنیم تا شما عزیزان بتوانید قبل از اقدام برای دریافت انواع ویزای سوئد، اطلاعات کافی در این رابطه داشته باشید.
 در صورتی که خودتان نمی‌توانید به صورت انفرادی برای تعیین وقت سفارت سوئد اقدام کنید، می‌توانید انجام این امور را از ابتدا تا انتها به کارشناسان مهاجرتی آژانس گردشگری یوروپ تورز بسپارید. این مجموعه در زمینه اخذ ویزای کشورهای اروپایی و برگزاری تورهای اروپایی تجربه درخشانی دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع ویزای سوئد و سایر کشورهای اروپایی را برای متقاضیان دریافت کند.

1-    مراحل تعیین وقت سفارت سوئد
 کشور سوئد در ایران سفارت دارد به همین خاطر متقاضیان دریافت ویزای سوئد برای تعیین وقت سفارت این کشور باید به صورت آنلاین به وب سایت رسمی کنسولگری سوئد مراجعه نمایند. در ابتدا فرم درخواست ویزای این کشور را به صورت اینترنتی تکمیل کنند و وقت سفارت بگیرند. بیشتر کشورهای اروپایی امور مربوط به صدور ویزا را به عهده دفاتر کارگزاری رسمی وی اف اس گلوبال گذاشته‌اند؛ اما سفارت سوئد به صورت مستقیم پروسه تعیین وقت سفارت و صدور ویزای سوئد را برای شهروندان ایرانی انجام می‌دهد.
•    اولین مرحله از مراحل تعیین وقت سفارت سوئد تکمیل فرم درخواست ویزای این کشور به صورت آنلاین است. متقاضیان ابتدا باید نوع ویزای مورد نظر خود را انتخاب کنند و شروع به تکمیل اطلاعات شخصی در فرم درخواست ویزای سوئد نمایند. تکمیل کردن اطلاعات به صورت دقیق ضرورت دارد. چراکه اگر مدارک مورد نیاز با فرمت تعیین شده بارگذاری نشوند و اطلاعات به صورت ناقص کمیل شود، موجب ریجکتی ویزای سوئد می‌شود و متقاضیان حتی نمی‌توانند وقت سفارت بگیرند.
•    پس از تکمیل اطلاعات ضروری و کامل کردن فرم درخواست ویزا، متقاضیان باید منتظر باشند تا یک وقت ملاقات برای آن‌ها تعیین شود. وقت سفارت سوئد از طریق ایمیل برای متقاضیان ارسال می‌شود. برای گرفتن وقت سفارت سوئد پرداخت ۲۰۰ هزار تومان مورد نیاز است. همچنین باید فرم دریافت وقت سفارت را به صورت پرینت شده و تکمیل شده در روز مصاحبه حضوری به افسر سفارت تحویل دهید. توجه داشته باشید که اطلاعات موجود در فرم چاپی با فرمی که به صورت آنلاین تکمیل کرده‌اید نباید مغایرت داشته باشد.
•     هنگام مراجعه حضوری به سفارت سوئد باید تمام مدارک لازم برای ویزای سوئد را به صورت کامل و بدون نقص آماده کنید و به افسر سفارت تحویل دهید. معمولاً متقاضیان ۹۰ روز قبل از تاریخ پرواز برای دریافت وقت سفارت سوئد اقدام می‌کنند. چرا که ممکن است وقت‌های سفارت از قبل پر شده باشد و شما نتوانید به موقع وقت سفارت بگیرید؛ بنابراین بهتر است از چند ماه قبل اقدام کنید.
•    سفارت سوئد همانطور که گفتیم دارای مصاحبه حضوری است و متقاضیان باید به صورت حضوری با آفیسر سفارت سوئد ملاقات کنند و به سوالات ایشان پاسخ دهند. در صورتی که متقاضیان نتوانند افسر سفارت را قانع کنند و هدف سفر خودشان را به کشور سوئد مشخص کنند، ویزای آن‌ها رد می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه لازم برای دریافت وقت سفارت و ویزای سوئد ندارید، می‌توانید از کارشناسان مهاجرتی آژانس گردشگری یوروپ تورزکمک بگیرید. کارشناسان این مجموعه سال‌ها است که در زمینه اخذ ویزای کشورهای اروپایی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، برگزاری تورهای اروپایی و سایر خدمات مورد نیاز مهاجران فعالیت می‌کنند و می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن بدون هیچ گونه مشکلی، برای متقاضیان وقتی سفارت سوئد بگیرند.
 

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

 فرناز حضوری  امین بابازاده امیرحسین رحیمی
تماس تصویری با کارشناسان
پاسخگویی آنلاین صوتی و تصویری رایگان
 logo

تماس تصویری با کارشناسان

پاسخگویی به سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات قبل و پس از خرید
همین الان با ما تماس تصویری بگیرید.

شماره موبایل تان را وارد نمایید

تماس تصویری
تماس صوتی
Instagram instagram logo
Telegramtelegram logo
Aparataparat logo
مکالمات شما
در حال برقراری ارتباط مرورگر با سرور...
در حال برقراری ارتباط با سرور...
خطا: به مرورگر اجازه ی دسترسی به دوربین و میکروفن را بدهید!
ارتباط شما با موفقیت برقرار شد!